2015. nov. 18.

I'm baaaack!

Üdv újra!

Nem tudom ki mennyire olvasta az eddigi posztjaimat, ezért nem is vittem túlzásba, fene tudja érdekel-e egyáltalán valakit. Hirtelen most az jutott az eszembe, hogy sok lány blogján szépségápolással kapcsolatos posztok vannak meg ilyenek, nekem meg pont nem ezeken jár az eszem 25 évesen. Lógok még egy befejezéssel ami "Egészségügyi útmutató" címet viseli. Ezt még nem tudom mikor fogom befejezni. Azóta voltam megint kórházba rosszullét miatt, de szerencsére semmi komolya bajom nincs. :)

Amivel hamarosan vissza térek az játék élménybeszámoló lesz, méghozzá a Tree of Savior Closed Beta Test 2 (CBT2).

Röviden szeretnék én is megnyilvánulni a Franciaországot érintő terrortámadás kapcsán, és amiatt ami Facebookon zajlik, figyelembe venni mindenki szemszögét, köztük az enyémet is, és ezzel is kezdeném.

Hát őszintén szólva nem akarok még csak hasonló helyzet be sem kerülni! De szerintem ezzel nem vagyok egyedül, Te sem szeretnéd egy idióta miatt elveszteni a szüleidet, barátaidat vagy a kedvesed. Ráadásul ezek az emberek nem is avatkoztak bele semmibe, csak áldozatok az egész nagy cirkuszban, amit ismert vagy ismeretlen, illetve ismerni vélt okok miatt robbantottak ki ismeretlenek. Nem értem miért azok ellen kell ilyen brutálisan fellépni akik nem tehetnek semmiről? Bár, nem is tudom miért kérdezem, hisz tudjuk, a vallás öl, butít és nyomorba dönt...

Zászlózás a Facebookon... Hát nem tudom, eléggé ilyen "Nézd! Nézd! Én együtt érző vagyok!!!" jellege van. Szerintem csendben is lehet együtt érezni anélkül, hogy bárkinek tudnia kéne róla.
Másik véglet meg a Magyar zászlósok. Trianon és "Jaj minket sem sajnált senki"... Először is ha már minden áron sajnáltatni akarjuk magunkat, akkor voltak olyan történelmi események ahol konkrétan magyarokat mészároltak le szándékosan, módszeres brutalitással. Lehet, hogy a franciáknak ahhoz nem volt közük, de megjegyzem a polgároknak akiket most szintén lemészároltak sem sok amikor a Trianoni szerződéssel szétszabdalták az országot. A másik, hogy ez már jó régen megtörtént, tudjunk már túllépni az ilyen óvodás viselkedésen meg az acsarkodáson másokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése